loading...
***پرسپولیس***
شیش تایی ها بازدید : 11 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

havadaran7 محسن فروزان در راه پیوستن به پرسپولیسپرسپولیس اف سی : محسن فروزان درباره مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پیش از این ۲،۳ مرتبه با علی دایی برای فصل آینده صحبت کرده بودم اما روز گذشته پس از جلسه با رحیمی و دایی قرار شد تا چند روز آینده نظرات‌مان را بهم نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه «به غیر از پرسپولیس از چند تیم دیگر پیشنهادات خوبی دارم»، گفت: خیلی‌ها در این مدت تصور می‌کردند که دنبال بازارگرمی هستم اما به هیچ وجه دنبال این کار نیستم. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در سوی دیگر دایی اعتقاد شدیدی به من دارد که این موضوع باعث افتخارم است.

فروزان در خصوص پیشنهاد استقلال عنوان کرد: با استقلال صحبت‌های ابتدایی را انجام داده‌ام و قرار است در چند روز آینده به پیشنهاد آنها جواب دهم.

 

دروازه‌بان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: تا زمانی که شرایط در تیم خواهانم ایده‌آل نباشد، به آن تیم نمی‌روم. شرایطی دارم تا بتوانم در تیم جدیدم راحت باشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,529
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد موس ورزشی

    دریافت کد موس ورزشی

    حدیث

    حدیث

    رنک الکسا